Wednesday, September 26, 2012

Happy Fall ... het door Carla gewonnen kaartje

 
Hallo allemaal! Vandaag kan ik het kaartje laten zien dat door Carla is gewonnen. Dit is haar mooie blog:  http://carlasknutselateljeeke.blogspot.com/ en ze heeft ook een leuke site op Hyves met leuke challenges. Het is inmiddels bij haar aangekomen en daar ben ik heel blij mee, want er gaat helaas wel eens wat mis bij de post.
 
Voor het maken van dit kaartje heb ik de "stamp set of the month" van Close To My Heart gebruikt. De vogelverschrikker en de pompoenen zijn ingekleurd met Derwent Colorsoft Pencils.
 
Een hele fijne dag!
 
Groetjes, Laura  
 
 
 
 
 
Hieronder wil ik jullie nog graag een foto laten zien van een mooie herfst quilt, gemaakt door een vriendin, Uschi Scholz. Ik vind het zo knap gedaan en ik moest het gewoon even aan jullie laten zien. I love PUMPKINS!
 
 
 ... and Cooper wants to say: "Hi!" too.
 
 
 
 
 
 

1 comment:

  1. Laura dit kaartje vind ik echt super mooi gemaakt. Ik ben echt blij dat ik de ontvanger ervan ben.
    Dat quiltje is ook heel mooi en Cooper straalt tussen de pompoenen.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete